Beauty Award-marketing

Schermafbeelding 2015-07-02 om 11.15.59De strijd om de Beauty Award 2016 is weer in volle gang. Ik volg mijn geweldige collega’s op social media in de aanloop naar 21 maart. Het is interessant om te zien dat iedereen het in een eigen stijl inzet. Ik ben ontzettend blij dat ik dit jaar niet in spanning zit. Nadat je gewonnen hebt, mag je een jaar niet mee doen. Was ik ook niet van plan, maar ik zou er simpelweg ook geen tijd voor hebben. We zijn nog steeds aan het bijkomen van alle exposure. We zijn veel zichtbaarder geworden en met twee nieuwe medewerkers hebben we ook onze omzet een boost kunnen geven.

Aan het begin van het nieuwe jaar maken we altijd een nieuwe teamfoto. De eerste teamfoto die we gemaakt hebben, was voor onze allereerste inzending. Hierna is het een traditie geworden. Er zijn er dan ook al een aantal geweest. Dit jaar wordt het geen standaard foto. Samen met onze vaste fotografe Petra kiezen we voor een “out-of-the-box” opzet. We vonden alle foto’s te veel op elkaar gaan lijken, met als enige verschil dat ik steeds ouder word. Wat begon als een nieuwe foto is nu een project. Het loopt al behoorlijk uit de hand, aangezien de shoot op een externe locatie plaatsvindt. Een van onze vaste klanten is een zeer ervaren styliste die ook hand en spandiensten zal gaan verlenen. Onze visagistes zijn gebriefd en ook de hairstylist wordt ingezet. Het eindresultaat wordt vast prachtig, maar wat natuurlijk ook belangrijk is dat het proces gepaard gaat met een hoge funfactor met als eindresultaat een vernieuw beeld anno 2016.

Door de lat iedere keer voor jezelf hoog te leggen en je team daarin mee te nemen, blijf je zorgen voor vernieuwing! Ben je benieuwd naar het eindresultaat? Volg ons op www.facebook.nl/mjamsterdam

X MJ